مرجع بهترین ها - آرشیو 1398/10

موضوعات
Category

ارشیو وبلاک
Archived blog

کدهای اختصاصی
Code

کدهای اختصاصی
Site Statistics

» بازديد امروز : 934
» بازديد ديروز : 63
» افراد آنلاين : 1
» بازديد ماه : 996
» بازديد سال : 933
» بازديد کل : 1756
» اعضا : 0
» مطالب : 92

افزایش عمر مفید بتن رنگی


تاریخ انتشار پست : 1398/10/23 بازدید : 28
پیگمنت رنگی بتن، شرایط نگه داری و استفاده

ماده های رنگی برای اجرای بتن رنگی به دو دسته پیگمنت یا همان رنگ دانه ها و رنگ ها طبقه بندی می شوند که این دو با یک دیگر متفاوت هستند:


دسته : ,
برچست ها :

دانخوری اتوماتیک بشقابی


تاریخ انتشار پست : 1398/10/23 بازدید : 28
از جمله جدید ترین انواع دانخوری های اتوماتیک می توان به سیستم های دانخوری بشقابی اشاره کرد. استفاده از این انواع دارای مزایای زیادی است و از مهم ترین آن ها کنترل دقیق ارتفاع بشقاب با توجه به قد پرندگان است. همچنین می توان گفت که به دلیل مدور بودن بشقاب ها، امکان تغذیه تعداد بیشتری پرنده در طول خط تغذیه به وجود می آید.
دسته : ,
برچست ها :

سمعک داخل گوشی


تاریخ انتشار پست : 1398/10/23 بازدید : 29

سمعک داخل گوشی به نوعی گفته می شود که تمام اجزاء آن درون گوش قرار می گیرند از نظر زیبایی یک پله جلو تر از سمعک های پشت گوشی هستند و اغلب برای افراد دچار کاهش شنوایی ملایم تا متوسط و بعضی مدل ها برای افرادی با کاهش شنوایی ملایم تا متوسط رو به شدید تجویز می شوند.

دسته : ,
برچست ها :

انواع روش های مناسب نقاشی ساختمان


تاریخ انتشار پست : 1398/10/23 بازدید : 30

نقاشی ساختمان از جمله اقداماتی است که برای زیبا تر کردن محیط و یا ترمیم دیوار ها و سقف ها در برابر عواملی مانند رطوبت، خوردگی و مانند این ها انجام می شود. نقاشی دیوار، نقاشی سقف، نقاشی نمای ساختمان و سایر بخش ها اصول و قاعده مخصوص به خود را دارد.

دسته : ,
برچست ها :

مشکلات رایج ایجاد شده در دستگاه های فتوکپی


تاریخ انتشار پست : 1398/10/23 بازدید : 27
۱:خط افتادن روی کاغذ بعد از خروج از دستگاه

 اگر روی کاغذ شما بعد از چاپ گرفتن خطوط سیاهی افتاد ابتدا باید شیشه آن را بررسی کنید. با باز کردن دربی که بالای دستگاه قرار دارد شما غلطک شیشه مانندی را میبینید که ممکن است روی آن شی چسبیده باشد. بهتر است در ابتدا آن را با پارچه نرمی تمیز کنید بعد از تمیز کردن آن از خود شیشه پرینت بگیرید



دسته : ,
برچست ها :

جراحی ایمپلنت در بیماران دارای مشکلات پزشکی


تاریخ انتشار پست : 1398/10/23 بازدید : 28
بیماری های سیستمیک چگونه بر درمان ایمپلنت تاثیر می گذارند؟ارتباط میان حفره دهان و بدن مثلا بیماری که دارای دیابت است دارای مشکلات لثه بیشتری است.
دسته : ,
برچست ها :

درب و پنجره ترمال بریک لولایی Tilt – Turn


تاریخ انتشار پست : 1398/10/23 بازدید : 28

این محصول از جمله مدل های لولایی بسیار پر طرفدار می باشد که تولید پروفیل آلومینیوم برای آن بسیار رونق یافته است زیرا از انواع مدل های بسیار پر استفاده است. به صورت کلی اگر بخواهیم بیان کنیم باید بگوییم که در ساختمان های امروزی به وفور از این مدل استفاده می شود که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد زیر می باشد:

دسته : ,
برچست ها :

عوامل مؤثر در تجویز سمعک


تاریخ انتشار پست : 1398/10/7 بازدید : 38

در ابتدا ، افراد کم شنوا تست های شنوایی سنجی کامل را تجربه می کنند و اگر اختلالات شنوایی بیشتر از حد مجاز باشد ، داوطلب کاندیدای سمعک است و اطلاعات کاملی از میزان و نوع کم شنوایی در اختیار آنها می گذارد.

دسته : ,
برچست ها :
تمامی حقوق برای نویسنده محفوظ میباشد